Skulle ha vart ett morgoninlägg..

.. men jag försov mig.
jag har nu två tips jag vill dela med mig av.
1. Graffiti Nails.
Ingen kan väl ha missat dom här? Nagellacket som spräcks så fort man målar på det. Skitsnyggt! Livar verkligen upp tråkiga händer, haha. Jag är en nagelbitare och det här får mig faktist att sluta, för jag vill  inte förstöra det, för det känns som att jag har lagt ner jättemycket tid på det - vilket jag inte har gjort.
Tror det kostar runt 70 :- eller billigare.
2. Viva La Diva's concealer.
är en kopia på Make Up Store's concealer, som förmodligen är bättre (och dyrare, kostar runt 250 :-) men de funkar på samma sätt. Det finns 3 olika nyanser - Gul, Orange & Beige. (appliceras med concealer-pensel)
Gul = neutraliserar röda partier (finnar, ytliga blodkärl)
Orange = neutraliserar blåa toner i ansiktet, tex under ögonen.
Beige = ljusar upp de båda färgerna och används som bas/primer på ögonlocket. Kan även användas som highligher.
Kostar 75 :- på Åhlens.

Kommentarer
Postat av: julia&hazal-skoliosbloggen

sv: det är korsettlinnen och de är supersköna :D det där graffiti nagellacket är så dåligt! Jag ( hazal) köpte det men var inte nöjd. DISS

2010-10-25 @ 19:25:32
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0