shit.

först: tack för alla fina kommentarer i förra inlägget, hade inte väntat mig det :o

Nu är det så att ni har ett uppdrag. Ni ska rösta en miljard gånger var på 30 Seconds To Mars. De är nominerade i Best Rock, Best World Stage & Best Video. Man kan inte rösta på Best Video, för det gör någon domarpanel i EMA. Men rösta HÄR! Bläddra ner lite så hittar ni det snabbt, det är ba att klicka på rösta! :)



mmm.. jared leto is a sweet piece of pie

Jag ska ba berätta lite om det jag skrev i förra inlägget om hundutställningen. Jag har en liten dvärgschnauzer som jag ska prova ställa ut nu på söndag på en inofficiell utställning, är inte så supertaggad för det känns lite konstigt att putsa upp henne och visa henne för en främling och fråga om hon är snygg. Men jag har aldrig gjort det förut och jag kanske kommer ändra uppfattning efter utställningen, eheh. Någon som har ställt ut sin hund någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0