Naellah

Nu är naella.blogg.se tillbaka! Enda ändringen är ett ynka 'h' i slutet, som representerar mitt efternamn! Så det är ingen ful ''fjortisbetoning'' haha.. Och headern gjorde jag lite extra somrig.
Och för nya besökare kan jag berätta lite om vad jag kommer skriva om i framtiden;
- Mitt liv. Precis som alla andra bloggar så kommer jag skriva om min dag, osv.
- Kläder/Mode. Trender, vad jag har köpt, tips, osv.
- Dvärgschnauzer. Min lilla ettåring Stella. Jag skriver om ev tävlingar, agility, osv.
- Skolios. Jag har sedan två år tillbaka haft korsett, och det är runt ett år kvar. (Skolios är en sjukdom där ryggraden 'krökar sig'. Min rygg är formad som ett 'S'. Och korsetten är till för att räta upp ryggen igen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0