Godnatt..

Ligger och laddar upp bilder på FB + kollar på Criminal Minds. Tycker faktist inte om CM, CSI är myyycket bättre ;)
Iallafall, så ligger jag och funderar på vad jag skall ha på mig för kläder imorgon.. För om jag har det upplagt redan nu , så kan jag sova längre imorgon. Och förhoppningsvis inte ha sjuka drömmar om Celia från America's Next Top Model 12. Jag drömde att jag var i en tom, mörk skola sent på kvällen. (varför?!) Och jag gick i korridorerna och hittade Celia uppspikad på väggen och med en glasbit i munnen. VAFAN?! Lite äckligt ju.. Hatar allt som har med skräck att göra...
Imorgon ska jag göra piroger på hemkunskapen.. få se hur det går.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0