god morgon!

Jag låg och sov så skönt (egentligen inte, min höft dödar mig.) Nu i morse. Bara dör att bli väckt av typ motorsågar som fader sågar upp farstun med. Han håller nämligen på att byta ut cpdörren som vi hade innan. *yeey*.
Men ganska bra att jag vakna ganska tidigt, eftersom det är underbart väder! Har redan smidit lite planer, de två obligatoriska - Agilitybanan med Stella! Bästa vädret för det ju :-)
Och solaaa! Ni behöver ingen förklaring för det men ni måste få veta att igår, efter jag hade duschat, så skulle jag smörja in mig. och så stog den där. En ny bodylotion. ''Perfekt'' tänkte jag, min är slut. Så jag smetade på det på kroppen, och igår morse så såg jag på mina händer och fötter att det var brun-utan-sol-ränder, och nagelbanden för oreanga.. uuuuuuhuuu... Vi får hoppas på att det inte blir fläckar  när jag ska sola pga brun-utan-solen..
Jag ska ta lite ny bilder idag, på agilitybanan, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0