varför?

jossan says:
*jublar*
NÄLLA - says:
*asglad*
jossan says:
*dansar galen hippiedans*
NÄLLA - says:
*dansar på bordet, och hjular*
jossan says:
*dansar under bordet, och slänger av mig kläderna*
NÄLLA - says:
*drar av mig kläderna, smörjer in mig i olja och dansar på bordet*
jossan says:
*tvättar en bil i bikini till en sexig låt *
NÄLLA - says:
*ger bilen en lapdance*
jossan says:
*ger dig en lapdance*
NÄLLA - says:
*ger dig en lapdance..*
jossan says:
*rider en flodhäst i mälaren*
NÄLLA - says:
*rollin on the floor laughing*
jossan says:
*doing like this --->  *
NÄLLA - says:
*getting misstänksam mot jossan and doing like this -->  *
jossan says:
*sitter & funderar på om jag ska printa och lägga upp nånstans - ja *
NÄLLA - says:
*funderar på hur vi kom in på sånt här*
jossan says:
*ler ett leende och börjar fundera på om jag e pedofil*
NÄLLA - says:
*börjar tänka på preventivmedel*


jossan says:
*jublar*
NÄLLA - says:
*asglad*
jossan says:
*dansar galen hippiedans*
NÄLLA - says:
*dansar på bordet, och hjular*
jossan says:
*dansar under bordet, och slänger av mig kläderna*
NÄLLA - says:
*drar av mig kläderna, smörjer in mig i olja och dansar på bordet*
jossan says:
*tvättar en bil i bikini till en sexig låt *
NÄLLA - says:
*ger bilen en lapdance*
jossan says:
*ger dig en lapdance*
NÄLLA - says:
*ger dig en lapdance..*
jossan says:
*rider en flodhäst i mälaren*
NÄLLA - says:
*rollin on the floor laughing*
jossan says:
*doing like this --->  *
NÄLLA - says:
*getting misstänksam mot jossan and doing like this -->  *
jossan says:
*sitter & funderar på om jag ska printa och lägga upp nånstans - ja *
NÄLLA - says:
*funderar på hur vi kom in på sånt här*
jossan says:
*ler ett leende och börjar fundera på om jag e pedofil*
NÄLLA - says:
*börjar tänka på preventivmedel*
jossan says:
*börjar tänka på tommy lantz*
NÄLLA - says:
*måste gå och bajsa, . *
jossan says:
*skriver och lägger upp de på ansiktsboken?*
NÄLLA - says:
*blir rädd*
jossan says:
* tänker - de borde du bli*
NÄLLA - says:
*tänker på munkar*
jossan says:
*tänker på hårig neger*
*ska jag skrämma dig *
NÄLLA - says:
*skräm mig, baby*
jossan says:
*du kommer ångra det*
*jag sitter på chatroulette*
NÄLLA - says:
*rädd*
jossan says:
*HAHAHAHAHAHHAAHHA*
NÄLLA - says:
*AAAAAAAAAAHH*
You stopped sharing photos
NÄLLA - says:
*död*
jossan says:
*hahaha de fiinns värre ! *
NÄLLA - says:
*vill inte veta mer*
jossan says:
*ne de fåru inte heller*
NÄLLA - says:
*tack*
jossan says:
*varsegod*

Varför håller vi på såhär?!??!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0