i've been expecting you.

Dagen började med att jag ''försov'' mig. Klockan ringde, jag stängde av den, somnade om. Vaknade igen halv tio. Slängde på mig kläder, åt en macka och helt plötsligt var jag i skolan.
Skolan bestod mestadels utav 15 minuters lektioner och förjävligt långa raster. Fika uppstod hela två gånger! Slutade 45 minuter tidigare - hem, äta och måla. Målade balkongen vit, med en Dvärgschnauzer som stod och psykade mig genom den genomskinliga dörren.
Och nu när jag är klar så är det Stella-time! Jag ska piffa till henne, dvs ta bort underull, trimma, klippa, borsta, kamma osv!  {Fast nu fick jag uppdatering av mamma, som sa att hon kunde skjutsa mig till skogen. Det blir alltså promenad först!} Hon måste ju se fin ut om det blir så att hon följer med till avslutningen ;)



Gammal valp-bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0