I am outta here!

Innan jag drar iväg så måste jag bara tipsa er om en liten bok. Det är Anthony Kiedis, himself som har skrivit den. Det är alltså en självbiografi. Anthony Kiedis är sångaren i Red Hot Chili Peppers.
Dagens outfit är väldigt somrig och därför älskar jag den. Alla kläder är gamla (från 2008 :$) och kommer från H&M och Ellos. Köpte kläderna samma dag jag fick korsetten, var tvungen att storhandla kläder för nästan alla kläder jag hade innan var tighta och korta tröjor & lågt skurna, tighta jeans. Saknar min normala klädstil.. buhu.
Men vet ni!? Tack vare att min pappa också är kär i USA så har han {nästan} lovat mig att det året jag blir av med korsetten så åker vi iväg till Los Angeles och bor där i 3-4 veckor ♥ och eftersom L.A ligger npgolunda nära allting på västkusten så är det bara att göra någon avstickare till San Fransisco, Las Vegas eller liknande. Fyfan asså, längtar som fan
Haha, och nej - jag försökte inte göra mig smal á Kissie-redigering. Jag suger bara på att klippa ihop bilder.
My dirty little secret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0