hello darkness, my old friend.


simon & garfunkel - the sound of silence.

Får flashbacks av naturen i USA av den här låten. Hörde den inte ens i USA? Haha, nedan är mysiga bilder på bergena. Jag kan säga såhär - jag ska vara tillbaka i USA innan jag fyller 17 år. Annars....! ♥


TJEENA! Sitter nu på samma plats jag har gjort de senaste dagarna - i TV-rummet på övervåningen. Här ska det has en massa filmkvällar i år? Fester & grillkvällar på stenkistan också! Har vart sugen på att ha fest eller liknande här enda sen Milton & Jesper's ganska lyckade fest här.. Några snodde pengar & rakapparat → Misshandel → Polisen kom → Stog i tidningen & snackades om det på lokal nyheterna. Måste bara säga att ''misshandeln'' bara var ett slag i ansiktet och ett sår på ögonbrynet. Jag har sett värre.. Snacka om att tidningen inte har något att skriva om längre?

   Nu är det så att jag är taggad inför ONSDAG - 30 JUNI - BIO - E-T0WN - OLIVIA - ECLIPSE. Allt i ett. Kommer ihåg förra året, när 0livia och jag såg New Moon, väldigt mysigt AB.


gick lite snabbt mot slutet för mamá stressa mig.. h3h3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0