Eclipse - ''recension''

Jag kan säg såhär - Eclipse är den bästa filmen jag någonsin sett. Allting finns med i filmen; Kärlek, lite våld & SMOKIN' HOT Taylor Lautner. Fyfan asså. Jag planerar på att kidnappa honom. NEJ, EVEN BETTER - Mitt mål i livet är följande..
- Flytta till Los Angeles.
- Bli Victoria's Secret-modell.
- Gifta mig med Taylor Lautner.
Ta-daa! Rock solid-plan. Mycket svengelska det blev i det här inlägget men ni klarar er.

Tillbaka till filmen - som sagt, allt fanns med. Man fick veta lite mer om Jasper & Rosalie, om man inte redan visste det, genom att ha läst boken det vill säga. Vilket jag har gjort. Men det var ascoolt att se allt på film, och Rosalie är den vackraste tjejen jag har sett på länge. Jag älskar hennes stil i filmen.. mörka ögonbryn på ljust hår ♥
Eclipse är mycket bättre än New Moon för på nåt sätt så känns Eclipse mer naturligt rolig, i New Moon kändes det stelt och .. fake. Vad tycker ni?

GO SEE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0