22:56 pm - 15 juni nolltio.

Ja.. Färgen är urtvättad och resultatet blev.. ingenting? Ser seriöst ingen skillnad, haha. Får väl köpa Mood's ultrablond i sinom tid. Och bara för att jag inte har några pengar så kommer jag på en massa saker jag måste köpa!
  • Mood's Ultrablond - färgning
  • Läppstift (ljust)
  • Ny dator (den jag har nu, vill jag döda.)
  • Ny kamera (den jäveln vill bara ta kort när den vill.)
Ja.. det kanske inte var så mycket, men det yrar en massa saker i huvudet som jag inte får ut på tangentbordet.. Sjuk mening AB!

Imorgon så ska jag iväg till Botten med Stella, jag ska få henne att älska vatten. Hon är nu rädd för vatten men om jag går i med Ankan, så kommer hon dyka i. Bokstavligen. Hon är så otroligt beroende av Ankan så man blir rörd ♥
Idag fyllde Stella 1 år, btw!





Stella & ''ankan'', fast så är det en bläckfisk ;pPpPpPpPpPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0