var ett tag sen.

Jao, tre veckor sen jag uppdaterade senast. Jag suger verkligen. Anywho.. Jag har en maximal bloggtorka och jag vet ej what to wright. Jag har börjat skriva dagbok. På engelska. Där skriver jag ner mina mörka tankar om att döda Rebecka Bitbit Jonsson. Skojade bara. Eller? Vet inte hur hon kom in i samtalet, men men.
Åh vad skönt jag sitter nu. Seriöst, min rumpa mår som bäst nu. Sitter på ett fårskinn.
Mina naglar är fina, dom har fransk manikyr, eller bara lillfingrarna & ringfingrarna , dom är fina. Ni tror väl att jag är full men det är jag inte, jag är bara allmänt seg. Därav mitt fula skrivande. Men nu är bloggen i gång igen, iallafall! Ska tvinga bro' att hjälpa mig med Photoshop, den strular. Så jag kan fixa en finare header & design. TJALALALALALALALA.
Varför pratar kvinnan svengelska? Ingen know. No one vet.
Ser ni vem den sexiga bitchen är på tröjan? Såklart ni gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0