Tjena gänget

badamdamdam... Internet har vart dött i några dagar, därav dålig uppdatering. Har inte hänt något speciellt i helgen. Väldigt deprimerande. Haha, eller jo, det va en sak faktist - Jag har för första gången i mitt liv börjat skriva dagbok. Jag skriver ner alla mina tankar, drömmar och mål. Alltså inte ''Hej dagboken, idag har jag lekt med Pernilla, vi lekte med barbies''-aktigt. Fast jag skriver allt på engelska. Så jävla vackert språk. Måste få upp språkfärdigheten innan jag drar till Kalifornien också ju :)
Imorgon blir det en chilldag, spa (jag vet, jag säger att jag ska göra det varje dag men jag glömmer/har inte tid med det ju! Haha), sola och kanske bada.
Och justia, jag kollade på Top Model häromdagen, och jag försökte med ''smize'' SMILE WITH YOUR EEEEEEYES!
Den vackra sjale jag har på huvudet är för att vara snäll mot håret. Jag hörde självaste Top Modellen herself säga det - Om man sover med sjal växer håret fortare. We'll see about that.


''

det är faktist svårt! man måste ju le lite med munnen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0