Good evening.

Kom hem från E-T0wn för nåra timmar sen. Fick hem 2 st Ultra Blond hårfärg och jag hann bara färga löshåret idag, vågar inte färga mitt eget hår själv. Är lite feg, måste ha mamá med mig. Anyways, eftersom håret blir uttorkat av all hårfärg så tänker jag smeta i PHC i det och låta det verka hela natten, jag tror håret kommer tycka om det, hihi.

Just nu sitter jag och bloggar, (duh?) men blicken vacklar mellan dataskärmen och tv:n. Tror jag komemr få epelepsi snart.. höhö. CSI New York på femman nu ju :) Ska snart gå och lägga mig, läsa den bästa boken - Scar Tissue ♥


PHC inpackning, håret blir jävligt mjukt - 80 :- på KICKS. Finns säkert i andra affärer också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0